amayinedeiyiilerledim Ahsksdk ben hassas ayarda 30 derece 800 devirde yıkadım. 1 saat 20 dk lık bi program. Bi de deterjansız durulama yaptım. 800 devirde sıktım, derece zaten olmuyor durulamada
Kelebekmisaliihayat Ahsksdk ben de geçen hafta ilk kez yıkadım. Bi sudan geçse yeter diyerek. 30 derece 800 devir yaptım. Kısa program var 30 dk. Hızlı yıkama ayarı da yaptım 15 dakika oldu. Ekstra durulama da yapıyorum 17 dk da o. Yarım saatte yıkandı.
Mom_boy Merve_3351 narin program 30 derce 600 devir benim 88 dk bide aynı progragram ayarlarıyla alerji uzmanı var o 218 dk felan cok uzun 15 30 dk az olur diye de atmadım ben acıkcası
Naciyemutlu Ahsksdk ben 30 dakika da yıkadım. Renkli beyaz diye ayırdım iki makine çıktı. Bi günde kurudu diğer gün de hepsini ütüledim bitti şükür