Busracecen Normal dogumda kendinize ait odadami doğum yapıyorsunuz yoksa ameliyathane demi oluyor bilgisi olan
aslhnkrts9 Busracecen ben üniversite hastanesi de doğum yaptım direk dogumhaneye alındım odada tek kaldım normal yatak + dogum masası vardı
Pamuk Busracecen Şehir hastanesinde doğumhane odaları tek kişilik.Hem yatak hem çatal doğum başladığı an yattığın yatağı çatal yapıyorlar.
Mucizeayla Özel hastanede doğum yaptım gittiğimde gecenin bı vaktiydi nöbetçi ebe açılmaya bakmak için direk doğum koltuğuna yatırdı zaten bı daha kalkamadım doğurdum tek kişilik oluyor orası da zaten
Busracecen Özelde yapicam bende avrupa tıpta kontrole gittiğimde sorayım nasıl oluyormuş orda sormayı unutmuşum doktora
Eceliza3434 Busracecen özelde yaptim sanci odam vardi suit hotel gibi dogum baslayinca dogumhaneye aldilar catal dedikleri sonra ordn odaya tekrar