Elif_49 Plasenta yukarda aşağıda diyorlar ne demek oluyor , bide bebeğin poposunun altında oluyor mu plasenta üstüne oturuyor mu ya ben ultrasonda bebeğimi gördüm poposunun altında bişey vardı üstünde oturuyordu doktora da soracaktım ama soramadım 🙃
Newmommyy Elif_49 benim önde . Zaten sağlıklısı ön arka veya üst. Altta olunca sıkıntı oluyor doktorun da söyler zaten canım.
yeschef-13 Elif_49 benim arkasında önde olmasından tek farkı güzel resim vermesi ama altta gördüğünüz şey plesanta olsaydı doktorunuz söylerdi çünkü aşağıda olması pek istenilen bir durum değil benim 17. Hafta aşağıdaydı bir çok şey yasaktı
biranne__ Elif_49 plasenta normal olarak üstte sağ sol ve önde arkada bulunabilir aşağıda olursa bu kötüdür