Deletedmom_99 İlerde bu durumda sıkıntı yaşarmıyım. Sonuçta rahim ağzımı araladı. 1 cm açıklığım var doğuma girecem diyenler var. Doktor kendisi rahmimi aralayıp et beni aldı. Bir sorun olur mu