Sevvalll42 benim eşimin anneannesi eskilerin ebelerindenmiş o söylemişti bana ben yaptım, yaptığım ay hamile kaldım. Süt buharıyla ilgisi var mı bilmem hamile kalmasam da en azından iltihaba iyi gelir diye düşünerek yaptım. Reglimin bittiği gün akşam bir miktar sütü kaynatıp kovaya döktüm ilk sıcağı geçtikten sonra bacaklarıma örtü serip kovanın üstünde durdum 10-15 dk sonrasında ilişki. 3 akşam üstüste uyguladım şuan 11+2 ikizlere hamileyim 🥰💞