Osqeuy Benim 12 sinde yumurtlamam oldu adet 26 Nisan gösteriyor? Erken gebelik testini ne zaman uygulayım ve iyi bir marka önerir misiniz en çok kullanılan?
9000 Osqeuy kesinlikle prodoctor hiç yanılma olmaz ve kesinlikle days doctor olan testi almayın aşırı yanıltıyor ben hamile değilken yaptım pozitif hamileyken yaptım negatif çıktı
YesimAykut Osqeuy ben freely erken gebelik kullandım pozitif olmuştu sonradan kaybettim ama bebeğimi yine de onunla öğrenmiştim