Ben 40+2 de suyum gelince hastaneye yatışım yapılmıştı hiç açıklığım yoktu saat gece 2 ydi. 1 saat sonra falan sancılarım hafif hafif gelmeye başladı ama sabah 9 a kadar hala 0 açılmaydı. 9 da doktorum suni sancı taktı 50 dakikada 9 cm oldu açıklığım 10.12 de doğumum oldu. Herkesin süreç farklı bence ben suni sancı takıldıktan sonra dayanamayıp sezeryana alın beni demiştim ama meğersem açıklığım o kadar hızlı ilerlediği için o kadar canım acımış. Kiminin saatler sürüyor açılması kiminin de benim gibi 1 saat sürüyor. Sancı geldiğinde eşiniz belinize masaj yapabilir, yere çömelme hareketi yapıp sancı bitince kalkabilirsiniz. Sancılar artık çok fazla olduğunda duşa girip belinize sıcak su tutabilirsiniz. İnşallah çok kolay bir doğumunuz olur 🙏🏻