Merhabalar, 30+4 ikiz gebeyim. Gece kanama sebebiyle hastaneye gittik. Bir günlük yatış verildi. Gece sabaha kadar 20 dk arayla önce 3 adet Nidicard verdi doktorum. Sonra da ara ara hemşire nidicard getirdi toplamda 6 7 tane icmisimdir. Taburcu olurken de doğuma kadsr günde 3 kere 8 saat arayla kullanmami söyledi. Gece ve taburcu olurken Ciğer Geliştirici İğne vuruldu.
Nidicard kullanan var mı acaba ve ciğer geliştirici gebelikte kac kere kullanilir bilen var mı acaba 💞✨️