Eminexxx Kızlar dün karın ağrım çok hafifti ama bugün arada bir birden ağrı giriyor acaba normal mi değil mi
Eko93 Eminexxx yani burda bence buna yardımcı olamayabilirler. Biri bende oldu dese bile belki sizde durum farklıdır. İsterseniz doktorunuza danışın ya da acil e gidin bi bakilsin
fasulye-annesi Eminexxx benimde 2 ay kadar başlarda öyle olmuştu hatta biraz daha ilerleyip bacağıma sinirlere baskı yapıyordu yürüyemiyordum, doktor magnezyum vermişti 24-25. Haftalarda geçti. Çok korkma doktora görün yine de aksatma
Eminexxx Ben bir tane dusukte yaptım doktor kontrolüm de iki hafta sonra biraz endisleyim aranızda öyle olan olduu
Byz0706 Bizde 13.haftadayız bende ani hareket öksürük gibi hareketlerde arada bıçak saplanır gibi ağrı giriyor ama hemen geçiyor rahim büyüdüğü için sanırım oluyormuş sizin geçmeyen ve devamlı bir ağrınız varsa dr unuza danışın
Eminexxx Byz0706 yok hayır hep değil bugün ara ara öyle oluyor sizin dediğiniz gibi bıçak saplamasi gibi
Canan-06 Eminexxx kızımda tam belim ağrımıştı büyüklerim kız dedi ikincide sol bel bacağıma kramp giriyordu erkek dediler oğlum olcak hayırlısıyla ondan sordum sonra doktor magnezyum verdi içtim ağrım azaldı