Arkadaşlar benim vajina orta kısmında duşa dönük bezelye kadar bi şişlik var 24 haftalık gebeyim daha önce dış taraflarda sivilceler olurdu ama orta kısmında ilk defa çıktı 10 gün sonra randevum var doktoruma ama asla siğil gibi değil sizinkiler bu şekilde miydi