BusraKc7 kanama tüp bebekte çok yaşanan durummus canım çok şükür şuan 22+6 olduk darısı başına inşallah bebişinin kalbinide duyarsın 🤲💕 corasprini kanama olduğu zaman kesildi uzun bir sürede kullanmadım ama doktorum sonradan tekrardan başlattı şükür bı sorun olmadı