Merhaba bende gönül hanıma gidiyorum. Bugün 35+6 haftalıkken göründüm yani kuzum kuzum diye konuşuyor ama bana normal mi sezeryan mi düşünüyosun dedi. Normal dedim ve uzun ve sancılı bir süreç ortalama 10-15 saat sürebilir ve burda iş sana düşüyo bebeğin sıkışanilir oksijensiz kalabilir kakasını yapabilir o anda ben dayanamayıp sezeryan istiyorım olmaz sıkıntılı bi dırum öyle dizilerde göründüğü gibi değil diye konuştı açıkcası moralim bozuldu. Bide yasemin hanımı mı denesem diye düşünüyorum kararsızımm