Bende mayıs ayında yaptırıcam nasipse 3 yere sordum .
Istanbuldayim
Doktorumun anlaşmalı olduğu bir yer var betatom emar orada normalde 6000 mis doktor anlaşması ile 4000 nakit kart ile 4500
Yine bu forumda çok iyi bahsedilen iki doktor vardi biri
Ali ekiz nakit 4000 kart ile 4500
Öteki doktor da mahmut güngör 2600 dediler.