6+2 günlük gebeyim bayramdan önce 5+2 günlükken muayene oldum da çok şükür kese gözüktü bebiş gözükmedi yolk saç da gözükmedi doktorum normal erken dedi Salı kontrol için çağırdı 6+4 olacağız sizler gördünüz mü bebişleri kalp atışlarını vs yada ne zaman çağırdılar kontrol için