GuzelMelegimm kesinlikle gitmelisiniz öksürük zaten erken doğumu tetikliyor bende bunu bu hafta öğrendim griptim ve çok öksürüyordum doktorum hemen nst çekti ve sancılar çıktı bende kanama yoktu. Kendim sancıda hissetmiyordum ama nstde çıkıyordu. Öksürmen hiç iyi değil durdurmamız gerekiyor dedi ve iki gece hastanede yattım hem erken doğumu engellediler ilaçlarla serumlarla hemde gribi öyle pis bir salgın ki bir hafta olacak o kadar seruma ilaca rağmen yeni geçmeye başlıyor. Yani kısaca şiddetli oksurmeni çok tehlikeli üstelik kanda gelmiş burda sorup vakit kaybetmeyin ve hastaye gidin