prens_prenses_annesi Leyli_gul alttan bakmisti yine gorunmemisti bu betayla alakali 5 haftalikken gttim gorunmedi 5+2 gttim alltan muayneyle gorundu
nisanela Leyli_gul 4+5 ken normal ultrasyonla muayene oldum gözüktü kesem çok şükür şimdi kalp atışı için bekliyoruz
ozgezynp Ben 5 haftalıkken görmüştü doktorum. Sizde de görünebilir diye düşünüyorum. Bol bol su için tuvaletiniz varken girin ultrasona. En kötü ihtimalle alttan ultrasonla bakarlar.