Tugba-ikizler Bende hastane çantasına aldım sezeryan olcam diye ama comfort aldım gazlı bebekler için comfort daha iyiymıs yoksa bende optıpro alcaktım
melike81_ umrumdadegil kilo aldırıyomu peki opti kullanıyorm bende ama 500 gr almıs ya yediği gibi kaka yapıyo bide günde 3,4,5 falan yaramıyor heralde