tezel-3 Kızlarım dün akşam erken gebelik yaptım çıkmadı bu sabah ilk idrarla bu testi yaptım gene çıkmadı üstünden 3-4 saat sonra böyle bi gölge çizgi belirdi bat bugün ama göğüslerim aşırı acıyo kasıklarım yine öyle kuruma çizgisimi acaba
Fatmadiebiri Kuruma çizgisi de değil bu ya çok fazla idrar damlatmışsın ya da kuruduğu için öyle gözüküyor
tezel-3 Fatmadiebiri yoo 3 damla idrar damlattım 3-4 saattir hiç bişeyi yoktu o çizgi gibi yerleri tırnağımla yaptım yanlışlıkla
-37- tezel-3 yani bundan pek sağlıklı sonuç alamazsin şu an ondan dedim canım benim.moralino bozma yarını bekle olmadi