Ben hamile degilken yaşamıştım bu sorunu. Kesip iltihabı boşaltıyorlar ama o zaman da tekrarlayabiliypr bende öyle olduğu için en sonunda ameliyatla bartolini aldılar. Hamile olduğunuz için belki iltihabı boşaltıp sonrasında bir çözüm bulabilirler sizin için. Ama küçük olduğu için ilaçlarla da halledilebilir belki. Benimki çok büyümüştü yürüyemiyordum artık o derece durmadan tekrarlıyordu