Kız olursa Parla erkek olursa Poyraz düşünüyoruz kızlar sizce nasıl 🥹
Gamzeurllkcbs parla benim de istediğim fakat cesaret edemediğim bir isim çok güzeller
Gamzeurllkcbs ikiside çok yaygın herkes koyuyor poyaz da rumca Kendi fikrim
parla iyi de poyraz ne biliyimm :(