Meryemkirci Kizlar normalde de gaz hareketlenmesi oluyor ama sanki bu defa karnimda kelebek uçuyor gibi farkli bir his vardi ve cok heyecanlandim cok garipti. Cok zayif biri degilim hatta göbek bolgemde de yag var ama sanki hissettim gibi bunu yasayan oldu mu 😁
Brgulll Meryemkirci benim ilk hamileligim 13.14. hafta benimde öyle oluyordu ama o bağırsak hareketiymiş bebek okadar güçlü olamazmış doktorum söylemişti bir dört beş hafta sonra bebişin başlar inşallah tekmelemeye 🥰
Cerenszn Meryemkirci o bebek hareketi değildir çünkü çok erken bunun için 19-20. Haftalarda anca hissediliyor bağırsak hareketidir o
Bendiyebiri_ Meryemkirci ikinci gebeliğim 14+5 haftaligim ama o bebek değil bağırsak hareketidir canim
Gg5348 Meryemkirci balık ya da kelebek gibi oluyormuş kimi hamilelerde tabi ki aşırı minik ve anlık oluyor biraz erken aslında ama kimisi hissediyormuş gerçekten 🥰
Meryemkirci Hacernazikcan bence de bu cok farkliydi belki de hissetmek istedigim icin boyle hissettim ama bagirsak hareketlerinden cok cok farkli gibiydi