Esra_Omer_21 Kahvemsi-05 Son 27 bizimde az kaldı son bi kaç eksik kaldı onlarıda en kısa zamanda toparlarım inş☺️
ozgekader Kahvemsi-05 uygulamada son 5 Ama 3 gün sonra doğumum var sanırım henüz net değil ama büyük ihtimalle çarşamba zorunlu sezaryen 😊 sağlıkla gelsin bebişler 👼🏻
tugbadurmaz34 Gulsumbusra benimde son 42 ama asla göreceğimi düşünmüyorum erken doğum riskim var 20 gün sonrasını görsem yeter 😂🤲🏻🤲🏻