nesecelebi muhakkak kontrole gidin yine ama benim o haftalarda birkaç kere beni inanılmaz yoran ve canımı acıtan ağrılar benimde başıma gelmişti. Hatta öyleki kalkıp acile gitmek için bile 3 saat beklemek zorunda kalmıştım. Ağrınızı kontrol edin, kendinizi dinleyin tabii ama benimkiler gaz sancısı çıkmıştı😅