Kızlar 33.haftamdayim. malesef gebelik şekerim var. 4 doz bir kez insülin kullanıyorum. Diyet yapıyorum aynı zamanda. Her gün iyi giderken bugün sabah açlık 97 tokluk 151 çıktı. Neden olur böyle? Asla bir lokma bile kaçamak yapmadım😩 bimden aldığım tam buğday ekmeği çıkartmış olabilr mi??