Kızlar ben 8 haftalık hamileyim aşılama ile hamile kaldım 3 senenin sonunda ve bu günlerde vajina kısmında ağrı gibi bişey var sanki bişey batıyo ve belimde ufacık ayakta duruken ağrı oluyor yatakta sağ sol yaparkende ara ara acaba sürekli yattığım için mi yaşayan varsa bu durumu yardımcı olabilir mi?