Merhaba 33+4 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim geçen hafta yüksek tansiyondan hastaneye yattım 16/10 18/10 arası çıkıyordu tansiyonum protein kaçağı çıkmadı ilaç ve serumla düşürdüler taburcu oldum 2 3 gündür yine yükseliyor yoğurtla limon yiyorum adalat ve nidicard kullanıyorum dün akşamda 17/11e çıktı duş aldım dinlendim kontrol ettik en son 13/9a düştü ama yine ara sıra 16/10 çıkıyor benim gibi tansiyon sorunu yaşayan var mı ve protein kaçağı 24 saatlik mi bakılıyor benim bir kere idrar ve kan testi aldılar protein kaçağı yok dediler bayram öncesi olduğu için mi 24 saatlik bakmadılar acaba en doğru bu şekilde mi bakılıyor