miniksincab Merve_3351 açıkçası önermem asit sonuçta ben Bepanthol kullandım hamilelik boyunca doktorum onun dışında herşeyi yasaklamıştı kimyasal diye
Tugces27 Merve_3351 benim doktorum kaşlarımı boyamama bile izin vermişti sonuçta o daha beter bi kimyasal bebeğe direkt ulaşabilecek bisey değil asitli yüz yemizleyicileri salisik asitli sanırım o yasak onu biliyorum ama glikolik asit güvenli diye biliyordum