Kızlar normal doğum istiyorum fakat herkes gibi korkuyorumda çünkü acı eşiğim düşük. Epidural düşünüyorum ama o da çok acıtıyor diyen var. Hiç acıtmıyor diyen var kafam çok karışık. Aydınlatın beni lütfen ya… Bir de epidural de beline bir şey takıyorlar hastaneden çıkana kadar belinde duruyor diyorlar doğru mu? :'(