pnarsedat_33 geçenlerde kan verirken tüpe kan bile gelmedi bilmiyorum hemşire mi beceremedi bende mi sorun 😂 sizi vazgeçiren bu olmasın ama ikili tarama testleri biliyorsunuz ki 100de 100 sonuç vermiyor. Ben yaptırmak istedim orta risk çıktı fetal yaptırdım. Pişman mıyım değilim, doğduktan sonra bir sıkıntı olsaydı kendimi çok suçlardım kendimi hazırlamadım diye ama bu bakış açısıyla alakalı. Bazıları bilmek istemiyor iyi de olsa kötü de. Karar vermenizi etkileyecek konu bu olsun sizinde