PapatyaAaAaaa Merhaba arkadaşlar ilk aşılamam tutmadı ikinci aşılamada hamile kalan var mı ? Benim eşimde morfoloji 1 ve ileri hızlı hareketli az
YesimAykut PapatyaAaAaaa benim 3 aşılamam da tutmadı, eşimde de bende de sorun yok morfoloji 7 eşimin, 360milyon sperm var, benim de kan sonuçlarım iyi, olmayabiliyor 😐
PapatyaAaAaaa YesimAykut evet yaa zor bir durum birşey yapamıyoruz aşılama tutmayıncada üzülüyoruz rabbim sizinde kucağınıza yavrunuzu tez zamanda almayı nasip etsin
PapatyaAaAaaa tatlibebegim_ darısı benim başıma inşallah. Sizinle daha öncede konuşmuştuk umut oldunuz bana teşekkür ederim
tatlibebegim_ PapatyaAaAaaa inşallah sizinde tutarr 2 ve 3de tutma oranı daha yüksekmiş doktorum demişti