CerenEkin benimde dogumum aynı şekilde haziranın ilk haftası sezaryen olacak normal izniniz bitince birsey yapmanıza gerek yok . Seminer haftasında doğum sonrası ücretsiz izninizi baslatabilirsiniz o zamana kadar da maaşınızı almış olursunuz bende o şekilde yapacağım. Doğum sonrası ücretsiz izni istediğiniz şekilde parça parça bile kullanabilirsiniz 2 yaşına kadar