Selinmoon ayyy aynisiymisiz desenize , sürekli kustum hersabah 16 dan sonra hafifledi 20 de geçti, ve 16 ya kadar iğne +fitille devam ettik 20 den sonra hepsi biraktirildi normal devam etti. Gebe olduğuma 20 den sonra adapte olabildim , düştü düşecek bunuda kaybedeceğim Allahım ne günlerdi ya biryandan bulantı biryandan kanama , ağlamaktan harap olmuştum , bugunlerimize şükür