Yenianne6706 Kızlar bebek için vücut losyonu mu bebek yağı mı kullanıyorsunuz? Hangi markayı önerirsiniz?
_Tazeanne Mustela losyon aldım iki gün önce indirime girmişti henüz gelmedi ama yorumları güzel bebek yağı yenidoğanlarda önerilmiyormuş
Zehraargan Ftmaa28 doktorumuz bebek yağı sürme demişti losyon kullan demişti ben sadece birkaç defa masaj yapmak için kullandım o kadar. Yağ olduğu için cildinin hava almasını engelliyor