Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 aylık ve neredeyse bir bir buçuk aydır sürekli kusuyor ama öyle böyle bi kusma değil memeyi bıraktığı gibi emdiği bütün sütü fışkırtarak çıkartıyor çocuk doktoru fazla beslendiğini onun için kustugunu söyledi yinede tahlil yaptı ultrasonla midesine bakıldı bisey çıkmadı gaviscon şurup verdi o biraz fayda etti gibi oldu ama yine kusm devam etti bu seferde memeyi bıraktıktan bi zaman sonra kusma oluyor tekrar ama bi kere kusup geçmiyor 5 dk sonra bi daha 10 dk sonra bi daha gibi sürekli kusuyor yeşil alan acildi çocuk gastroenterolojine randevu aldık doktor fizyolojik reflü dedi 1 yaşına kadar düzelir dedi birde gun içinde 3 4 kez koyu kıvamlı eksimik gibi kesik kesik kusmuk atıyor ama çok kusuyor bağıra bağıra ağlıyor gaz çıkarır gibi sırtına vurarak kusmasini sağlıyoruz var mı başına gelen ne zaman düzeliyor bu durum ya da kullandığınız fayda gördüğünüz bi şey hiç yalnız bırakamıyorum sürekli gözlerim onun üstünde olması lazım ne zaman kusacagi hiç belli olmuyor