ilaydaelcinn_1 evet malesefki , rahme tutunma yeriyle , yusyuvarlak oluşu , dışındaki bütun kan damarlarında düştü , insan kendini hazırlıyor psikolojik olarak tamm ama 3-4 gün sonra bir bıraktım kendimi evde nasıl ağladım durduramiyorim yinede gelisememis hücre asamasinda ölmüş birbkuzu idi yavrumdu diyorum, kimse düşük yapmadığı için çevremde kanama çok olur felan demedi o halde birde ise gittim ne bileyim damla damla geldi sadece ama sancim çok oldu , ağrı kesici asla içme dedi Dr um, o halde çalışıp öğlen birden düştü ama keşke evde olsaymisim ,okadar çok kan geldiki akıyor böyle , akşama azaldı ertesi günde yoğun bir adet kanamasi gibi devam etti