seraykaraoglan Çok kararsız kaldığımız isim konusu ile geldim kızlarr isim önerilerinizi alabilirim 🤦🏻♀️🥹🙏🏻
Yagmurakyurek seraykaraoglan oğlumun ismi yiğit Alp ama isim önerim var Yiğit Alp Yiğithan Ömer Asaf Ömer halis Ömer Ertan Emir Asaf Emirhan Ali Asaf Ali Enes Buğra Yusuf Eymen Yusuf Çınar Çınar Eymen Poyraz ege Poyraz Ali Yağız Alp Yağız ege Toprak Alparslan Alperen Alpay Utku Kerem Kerem Hamza Miraç Miran Kıvanç Emre Erdem Mehmetcan Muhammed Muhammed Emin Adem
Gizem9688 Bizim asla orta noktada birlesmeyen isim fikirlerimiz var eşimle. O kuzey veya deniz dedi. Ben yalın, güney, ekin veya ata diyorum. Şu siralar görkem de gözümüze carpiyor ama icimize sinmiyor. Ilginc bi cift olduk cocuga isim koyamiyoz. Kedimizin adini koymamiz 2 ay sürmüstü. Cocuga hic koyamayiz
seraykaraoglan Gizem9688 maalesef bizde öyleyiz baya tartışma konusu oldu bizde de halbuki biz köpeklerimize isim bulma konusunda gayet iyiydik 😂 söz konusu bebiş olunca fazlaca kararsızız 🤦🏻♀️😂
Gizem9688 seraykaraoglan kedimiz 2 ay isimsiz kaldi 😂 eşime kalsa kivi koyacakti kedinin ismini de 😂😂 son anda mario cok sindi içimize ikimizin de. Cocuk icin de bekliyoruz o son dakika güncellemesini. Gelmezse ismini cocuk herhalde 18 yasinda kendi sececek. Canim oğlum affet annen ve baban sana isim secemedi 😂😂
biranne__ seraykaraoglan biz Güney koyucaz erkege isim seçmek bi tık zor sanki ya beğendiklerim arasında Utku, Tunç, Efe, Ege, Yağız, Poyraz, Aslan, Atlas, Kuzey, Rüzgar, Çınar, Yalın vardı
Yenianneforum Yiğit veya Asaf Kayınpederimin ismi Recep, Yiğit Recep veya Recep Asaf koymayı düşünüyorum
Ege-neslihan İlk oglumun adi Ege 2. İcin bizde cok zorlaniyoruz aklimdakiler Ali Alihan Mete(esim bu isme yakın) Selim(bu isme cok yakınım) Ahlas(zor soyleniyor diye vazgectim) Aslan (soyadimiza uygun olsa keisn koyardim😄). Kerem Atlas Yekta Asaf