40+5 haftaligiz. Az once kontrolden geldim. Doktor 4 saat Yürüyüş yap gel duruma gore yatış yapariz dedi hic açıklik yok. Bu durumu yaşayan var mi yani 4 saat Yürüyüş yapip açıklığı olan oldu mu yoksa gerek yok mu. Çünkü sali gunu 41 olcam yatis verilcek zaten