3_oglan_annesi ikili tarama testlerini kadın doğum uzmanları da yapıyor diye biliyorum. İlla perinatoloji olması gerekmiyor (internette perinatoloji yazıyor ama okuduklarıma göre kadın doğum uzmanı. Özelde de kadın doğum uzmanı yaptı) sadece cihazı kötü olan bir polikinliğe gitmeyin kapsamlı bir hastaneye gidin bence. 14 den sonra yapmazlar diye düşünüyorum süresi geçtiği için