Benimde 35+4te sancılarım başladı canım. Sancılarım çok fazlaydı doğum sancısıymış, yalancı sancı değilmiş. Ama ona rağmen hiç hissetmiyordum. İlaç ve iğnelerle doğum ertelenme çalışılıyor. Şu an 36+4 olduk. Zorunlu sezaryen bizimde maalesef. Aynı durum bizde de var hareketleri eskiye göre daha az o yüzden sormuştum, yeri daraldığı için demişti doktorum her şeyin yolunda olduğunu söyledi. En azından için rahat eder, şüphe de kalma git