cakebabe Leyli_gul joie muze lx e bebekte 5700 lira şuan pusetiyle birlikte bütçeniz kısıtlıysa kaçırmayın bence 8 binden düşmüş
Anneadayiii Leyli_gul çok güzel kampanyalar var onlara bakabilirsiniz. E bebekte, trendyolda ve Instagram’da denimobi sitesinde o bütçeye uygun travel sistem Bebek arabaları mevcut. Bende kampanyda set halinde alacağım ama bebiş küçük henuz biraz daha bekleyeceğim
Cesurx Joie markasi diğerlerine göre uygun ve sanki kaliteli gibi.Cevremde kullanan iki kişi var memnunlar bende joie nin kabin boyunu aldım,yine aynı markanın pusetini de aldım ebebekte indirim vardı sepete atınca ikisi 8 bine geldi
Gizem9688 Joie kaliteli ama o da pahalandi. Ben joie chrome aldim gecen yaz agustostu sanirim. Daha ortada bebek yoktu hamile bile degildim. 5600 e aldik pusetiyle beraber indirimde. Şu an pusetiyle 13200 olmuş. 20 haftalik hamileyim. Iyi ki almişim cok onceden diyoruz valla eşim gidip gelip arabaya bakıp teşekkür ediyor bana. Hatta keşke 5 tane alip su an 3 kati fiyata satsaydik ticaret kafamiz yok hic bizim diyip dalga geciyor 😂😂
Gizem9688 lena1234 22 kg ya kadar yaziyor. Yani yürümeye basladiktan sonra uzun yuruyusler disinda tercih etmeyecegim ben bebek arabasi. O nedenle cok önemsemedim. Ama 9 yasinda yiğenim var cok zayif 20 kg. O cok rahat sığıyor. Yatarken boyu kisa kalir sadece.
lena1234 Gizem9688 arkadalım bi tane almış bebeği de iti 9 aydan sonra yeni almak zorunda kalmış da o yüzden sordum 🩷
Gizem9688 lena1234 puseti bile diger pusetlerden bir tık daha buyuk. 9 aya kadar falan sadece puset bile kullanir. Baya genis. Sonrasinda araba da büyük zaten 3 4 yaşa kadar rahatca biner. Ama tabi eviniz asansörsüzse, arabanizin bagaji falan kucukse tercih etmeyebilirsiniz.
Gunes009 Bebek arabasını alan bir anne olarak prego smart fold önerebilirim. Puseti de var puset arabanın üzerine oturtuluyor yani alt kısmı çıkmadan Puseti takıyorsunuz normalde bu tip hiç istememiştim ama bu arabanın altı o kadar kibar ki hiç kötü durmadı. Puseti kullanmayı bıraktığınızda kabin boy hafif rahat sürülen bir bebek arabası zaten. Katlandığında küçücük oluyor. Biz deneye deneye sonunda bunda bulduk aradığımız özellikleri. 18 kilo kızımda denedik sürüşü çok rahat. 7500 e aldık. Benzer arabalar var bagi neo 2 Kraft kenya gibi, bunlar çift yönlü yani puset alttaki çıkarılıp takılıyor ama fiyatları daha pahalı ve özellikle Kenya model biraz ağır ve geniş oluyor katladığınızda
lena1234 Gunes009 çok teşekkür ederim ben bakayım bu da aradığıma benziyor ben zaten minyomum ağır hantal bi araba süremem