Seyma50 kız bebeklerde genelde görülüyor gelişim geriliği,erkek bebeklerde ise önden gitme gibi bir durum var.Korkmayın üzülmeyin,doktorunuz sizin için doğru kararı verecektir.Siz bu süreçte bol bol muz yiyin,avokado yiyin,kaşar yiyin.Bebiş solunum sıkıntısı çekmezse ki inşallah çekmez,yanınıza verirler üzülmeyin.Stres daha çok etkiliyor bebeğin gelişimini.