Merhaba düzenli bir döngüm vardı son 3 aydır tam gününde oluyordum bu ay 9 gün gecikmem var iki kere test yaptım negatif çıktı doktora 1 ay önce gittim kist vardı hormon testi hepsi yapıldı kist geçti kan testlerim de iyi çıktı ama bu ay sebebini anlamadığım şekilde gecikmem devam ediyor sebebi sizce ne olabilir yardımcı olur musunuz