NerminAyla Özellikle geceleri sağ tarafında yattığında karın bölgesinde ağrı, kramp hissedeneniz var mı? Sol tarafa yatmaya özen gösteriyorum. Uyku esnasında sağ tarafıma dönmüş olursam her defasında sağ tarafımda tuhaf bir ağrıyla uyanıyorum.
sudedemirr NerminAyla benimde tam tersi solda aynı şekil oluyor ama bebeğe faydalı diye sola yatmaya özen gösteriyorum, benim bebiş tam solda
YeniGelinMeselesi NerminAyla ben hamileliğim boyunca sola doğru daha rahat ettim ama 6.aydan sonra bebek büyüdükçe sola yatamaz oldum soluma yatınca tekmeliyor sıkışıyor galiba sağıma yatınca tık yok birde önceki akşam eşim fark etti solumda bi yerini dayamıştı yani ayakları mıdır bilemiyorum genelde solda hareket ediyor zaten tekmeleri falan solumdan gözüküyor hep ama cinsiyetle alakasını sanmam benim kızım olucak ve ben ilk 4 ay falan sağ kasık ağrısı yaşadım gebeliği bu ağrıyls öğrendim diyebilirim :)
Eko93 NerminAyla ben sağa da yatıyorum sola da yatıyorum. Belli bir yerden sonra dikkat edemiyorum. Sola çok yatınca da sol kalcam falan ck agriyor. Bide sağ taraf daha rahat geliyor 😅
biranne__ NerminAyla bende mide yanması hissediyorum o tarafta asla rahat edemem solda yatıyorum kendimi sırt üstü buluyorum 😊
Hlyasi Evet benim de öyleydi bebek sağ tarafta yerleşmiş oluyor ondan dolayı büyük ihtimal cinsiyeti erkek .cinsiyeti öğrendiniz mi
NerminAyla sudedemirr o zaman benimki de sağda mı acaba? Yani kafası mı hangi taraftaysa o taraf rahatsız ediyor acaba
Lilipadq Benim bebeğimin kafası sağda. Ne zaman sağa dönsem o kadar acıyor ki saniyesinde uyanıp sola dönüyorum.
sumeyye19_91 YeniGelinMeselesi benimde sizin gibi sola yatınca tekmeleniyorum hep sağ kasığım ağrıdı kızım olacak 🥰
NerminAyla Eko93 ben de hamilelikten önce soluma yatamazdım yüzüstü bile yatar ama sola asla yatamazdım. Şimdi de sola yatmak faydalı diye diye sol tarafım uyuşsa bile mecbur yatıyorum😂
ayse_19 Bende eğer sağa yatmışsam kalktığımda böbrek taraflarımda ağrı hissediyorum,o yüzden mecburen sola yatıyorum