Sefanur_00 Ygz_betul1 biz de batıdan doğuya gideceğiz 🥲 şuan antalyadayız çok seviyorum burayı gezilecek çok güzel yereler var yapılacak çok fazla etkinlik var ama tabi baya pahalı bir şehir
06_hb06 Sefanur_00 cnm şuan Türkiye’nin her yeri inan o durumda zaten bide lojman veriliyor o şekilde olunca çok etkilemiyor çok şükür
merylii_ Ygz_betul1 hangi şehirdeydiniz acaba, benim derdim doğuda olmak da değil aslında, doğum ve taşınma aynı zamana gelecek çıkarsa o korkutuyor gözümü
merylii_ Ygz_betul1 küçük bebekle bundan korkuyorum işte Van iyi dediler o konuda, ilk sıraya Van yazdık hakkımızda hayırlısı