Ya üç dört gündür regl sancısı çekiyorum arada geliyor ama böyle canımı acıtıyor bi gece önce sabah beşe kadar çektim 20 dk da bi geldi gitti sonra bıçak gibi kesildi gün içinde arada geldi din gece de bi gaz sancısı çektim ölecektim oda geliyor kıvrandırıyor gidiyordu şimdi ikisi bi ara da gibi hem regl hem gaz sancısı oluyor 38 haftalık olacağım yarın bunlar doğum habercisi mi acaba