Hanımlar 2 aylık bebeğim var doğumdan sonra 35. Gün kanamam bitmşti dün de sütüm birden azaldı yok gibiydi akşamına da adet oldum ilk bebeğim bilgim yok sütümün azalmasını sebebi adet olmam olabilir mi yada gribim şuan ilk günler doktor antibiyotik vermişti iki gün onu kullanmıştım yada sebebi bu olabilir mi