Selam kızlar 40+0 da 13.04.2024 de sabah 7:45 de suyumun geldi. Eşimin paniği yüzünden erkenden hasteneye geldim. Duşa falan girecektim katmadı hadi hafi diye diye 😂 Hastaneye geldik ultrasınla baktılar alttan açıklığa baktılar benim serviks gerideymiş doktorlar ebeler hemşireler uğraştı bir türlü yetişemediler açıklığa bi 5 bi 4 bi 3 diyip durdular. Öğlene kadar her şey normal gidiyordu nst de ara ara bozuluyordu doktor belki sezeryana alabiliriz bir şey yiyip içme bu saatten sonra dedi. Belki bir umut diye 15:44 de suni sancıyı dayadılar bana en düşük seviyede 45 de vermelerine rağmen belim ortadan ikiye ayrılacak derece de ağrı girip durdu. Bu sancıya bu ağrıya rağmen 19:55 e kadar sancıyı çektim ama bir cm bile açıklığım olmadı. En son ben bu suniyi çekmeye direncim kalmadı doğum ne zaman olur dediğimde sabaha kadar devam ederiz sabah doğumun olur dediler. Sabaha kadar o suniyle bende ne güç kalırdı nede bir şey daha da zorlamadan beni alın sezeryana dayanavak gücüm kalmadı dedim doktorla konuştular ve beni hemen giydirip sezeryana aldılar. Ameliyat haneye girdim 20:33 de kucağıma aldım. Sonra oğluşumu kontrol ettiler babaya teslim edip odamıza yolladılar. En son da beni çıkartıp odaya götürdüler. Belden uyuşmanın etkisi geçtiğinde o suni sancının etkisi hâlâ üzerimdeydi ne kadar ağrı kesici yapsalarda gece 2 ye kadar o ağrıları çekmeye devam ettim. Sütüm de gelmez sanıyordum ama çok şükür geldi. Sancılar yüzünden pek emziremedim hemşireler bi mama verdiler ama onuda bitirmedi. İlk sütünü içtiği için olabilir. Gece 4 de de yürümek için kalktım 10 adım sonra kendimi yatağa zor attım çok zorlamdım ben. Tabi herkesin benim gibi olacak diye bir kaidesi yok sizin sezeryanlar iyide geçebilir. En berbatı kanamaya bakmak için hem alttan hemde karından bastırmaları oluyor. 3 sefer bastırdılar sanki canımı alıyorlardı. Benim doğumum kötü geçti ama değdi oğluşumu kucağıma aldığımda her şey bitti gitti. Darısı sizin kolay ve güzel doğumlarınıza inşallah.