Mediha871 Merhaba. 21 haftalik gebeyim . Bebeğin kalp atışı durmuş. Doktor suni sancı ile düşük yaptıracak, parça kalırsa kürtaj yapacak , olmazsa sezaryen e alacak. Suni sancidan cok korkuyorum acı eşigim çok düşüktür benim. Bu haftalarda düşük yapan var mı?
Melllike Mediha871 geçmiş olsun. Zor bi süreç benimde 18haftalık bebeğimi kaybettim. Ama benim suni sancıyla olmadı farklı bi yöntem denediler. Suni sancıyı bilemiyorum.. doğumdan belli bi süre sonra tekrar bebek düşünürsen şuan sezeryan olmak sıkıntılı olabilir. En iyisi normal doğum iyileşmende kısa sürer. Benimde öyle oldu doğumdan sonra kürtaj oldum bebeğin eşi içerde kalmıştı onu temizlediler. Bi kaç aya kendimi toparladım sonrasında tekrar bebek düşündüm. Sezeryan sonrası iyileşme süresi uzuyor. İnşallah normal olarak geçer.
Zuhalsebu Mediha871 ben yaşamadım da arkadaşım yaşadı sizden daha azdı haftası 16 filan aşağı yukarı. Suni sancı verildi ama hafif zaten o zamanda bebek de minicik olduğu için hissetmedi bile neredeyse doğum yaptı. İnşallah sizin de hissetmeden kolayca geçer süreç başınız sağolsun rabbim sabır versin
mucizemgelsin61 Bende 18 haftalık bebeğimi kaybettim suni sancı verdiler çok kötüydü yani dayanamadım çok ağladım doktorda zorlandı bebeği çıkartırken ama pişmanım keşke dayansaydım diyorum bi avazda çıksaydı çok kastım çok korktum o an kürtaj bişey değil zaten uyutuyorlar hissetmiyorsun