Pinaargunes 26 haftadayiim bogazlarm kotu asla uyutmuyo acıyo bogazlarim oyle bos bos oturuyorum burnum da tikandi uyuyamadm siz kscinci haftadasiniz🙏😍
Elfthh Pinaargunes çok zor bir durum bilirim ben 32 deyim geçmezse antibiyotik öneririm benim onunla bile zor.gecti
Elfthh Pinaargunes tıkanıklık içinde deniz suyu spreyi doktrourunuxza sorarsınız tabi de yine zararsız
Pinaargunes Elfthh daha kotu olmustum o zaman da içmedimde bu sefer net icerim yaşadım sonrasinda bi öksürük kaldı öldüm resmen bu sefer mutlaka içerim yeniden yaşamak istemiyorrum lanet bi durun😂🙏