Hemsire2727 ben 2 gün deli gibi yaşadım gebelik kolestazı elendikten sonra pek önemli durum değil. Yaşarken sıkıntı tabii ama ben bebeğe bir şey olacak dşye çok korkmuştum kolestaz değilse sıkıntı yok. Onun için de karaciğer ve safra testi yaptırmak gerekiyor. Bir doktora görünmenizi öneririm. O önemli bir durum.
Bana duş almak iyi gelmişti bir nebze. Bir de bir solüsyon önermişlerdi ama adını unuttum şimdi yanlış yönlendirmeyeyim. Doktorunuzu arayıp fikir alabilirsiniz bence.